Pasta carbonara som med ord ej kan beskrivas

Har varit till Monika ikväll, kom dit lagom till efterrätten:) Gott med Kaffe och lyxig chokladglass!
Deras gård är helt snöfri nu, medans våran är täckt till ca 76% med tråkig gråaktig barrig snö:(
Förresten måste jag bara berätta att deras nya kök är ursnyggt!! Jag måste börja planera för ommålningen av vårt kök nu! Det känns som om jag väntat för länge med det, har ju nästan allt som behövs.....


Eloise blev verkligen glad för sina nya kläder som vi hämtade ikväll, hon skulle absolut sova i klänningen, och eftersom det är en ribbstickad sommaklänning så tycker jag att det är helt okej. Det är ju fortfarande många veckor kvar innan hon kan använda den som ett svalkande sommarplagg.

Har varit i Stan med Nathalie i dag, vi åt lunch på Evolet. Pasta Carbonara Special, det var supergott, vet inte att jag ätit en så god Carbonara någongång, inte ens i Italien.
Så när jag kom hem for Mats in till stan för att se Giffarna mot Brage med några av sina kollegor i Räddningstjänsten. Extra kul för grabbarna, Giffarna vann  med 2-1!




Kommentarer
Postat av: Mats

Jodå det var trevligt igår och som sagt, alltid bra när det blir 3 poäng mä.

2010-04-14 @ 13:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0