Hon kom hem!

Idag är det min sista arbetsdag den här veckan. Eloise är bättre men inte helt frisk än. Mats vabbade måndag kväll och tisdag. Idag börjar han inte förrän 17.30 så kanske kan hon vara hos sin mormor några timmar i kväll.

Svartvit kom hem igår, har varit inne sedan dess. Hon hade iallafall inte gått och fått ungar ute, för de finns kvar i hennes mage, men hon var hungrig och kelsjuk! Katten Tommy har också blivit nöjd, för han är inte längre orolig och ligger nu mest ute på bron och myser.

    

Här ligger Svartvit på min stol i köket och slappar efter sina utedagar...

Solen skiner och jag vill så gärna vara ute, men det är nog lite kyligt än och så har jag ju en del att pyssla på med inne. Tvätta, diska och lite annat som man "måste" göra. Men ett besök till Grenen ska jag göra innan jag börjar jobba. De fick hem nya Penseér igår, så jag måste bara kolla in dem (och köpa några).

Så lite påtår och en refreching så är dagen på gång igen......Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: wtfdc

Hej, vill bara tipsa om en tävling från Ping Pong barnkläder jag har. Kika in om du är intresserad :) http://wtfdcom.blogspot.com/2010/04/tavling-fran-ping-pong-barnklader.html

2010-04-28 @ 11:42:24
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/
Postat av: Carolina

Tänkte bara tipsa om tävlingar jag har inne hos mig, man kan vinna ett presentkort på 250 kr hos MyHeart.se och supersmarta produkter från LiKolo - är du inte redan med så kika gärna in och delta! :-) Kram Carolina

2010-04-29 @ 09:43:47
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0