Morgonkaffeblogg...

En ledig helg har jag framför mig, igen. Hoppas att det blir bra väder så vi kan vara ute. I morgon ska vi gå på Loppis nere på Bethel, kanske kan jag göra något vårfynd:) Jag har försökt städa ut en massa onödiga saker här hemma i en månad nu, så jag kan nog få in något nytt....

I dag ska jag städa av lite(har ju jobbat 2 heldagar). De få påsksaker jag tagit fram ska också väck, det är dags att bjuda in våren på riktigt nu!!! Eloise ska sätta lite frön, så de kommer i gång. Hon hittade en bild på Penseér som hon tyckte var så fina, och jag lovade att köpa sådana så hon kan plantera dem utanför lekstugan. Så nu blir det till att besöka Grenen och höra med Ingela när de kommer.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0