Höstterminen har startat!

Måndag igen då.....med solsken, precis som det ska vara:)
Nathan börjar skolan idag. Väntar med spänning om att få höra hur hans skoldag varit, om nya lärare, den nya rektorn och naturligtvis schemat. Han hade lite svårt att somna i går kväll men kom upp i tid ändå och var på toppenhumör. Kul.



 

Ännu blommar pelargonerna, men de börjar bli tärda....



Själv är jag ledig i dag. Så det passar bra med Wiskans sista veckomatch hemma i kväll. Sen har de bara två hemmamatcher kvar för i år. På söndag och den 12 september. Så snart blir det dax att börja  planera för årets
OKTOBERFEST!
 
Men jag har ju några timmar till på mig att göra lite här hemma.
Ska ta lite lunch, en kopp kaffe och fundera på vad som är lämpligast att göra en sån fin dag. Eloise är också hemma, så det blir i allafall nåt skojigt utomhus:)


HA EN BRA MÅNDAG!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej hej! Gillar du att vara med i tävlingar? Isåfall borde du kolla in min blogg. Har precis startat en tävling där du kan vinna ett super SNYGGT NATTLINNE med spets och ett par shorts/trosor till linnet. Har en annan tävling där

du kan vinna SMYKEN. Du behöver bara skriva en kommentar så är du med.



Kommer nog snart en tävling ifrån http://brandsinfashion.com/



Jag ber om ursäkt om du inte tycker om sånna här kommentarer. Ha ne superbra måndag puss & kram

Http://ceciliaprecious.blogg.se

2010-08-23 @ 13:43:45
URL: http://[email protected]
Postat av: Cecilia

Kul att du är med :) Lycka till kram kram

2010-08-23 @ 14:30:47
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0