Stekhet söndag idag?

Det har varit några hektiska dagar nu. Både Mats och jag har jobbat, så eloise har varit hos sin farmor på minisemester och nu är hon med småkusinerna på Torpet. Så det ska faktiskt bli riktigt skönt med lite ledighet till veckan.

 
Lunch vid havet...         Mats mormor&Eloise
Fina bilder som farmor tog på torsdagsutflykten.

Att det blir en varm dag i dag tvivlar jag inte på. När jag satt ute och drack mitt morgonkaffe, värmde solen så skönt. Framåt eftermiddagen kan jag tänka mig vilken hetta det blir i Grillen. Tur att jag gillar värmen:)

Ikväll när jag slutat jobba ska jag åka upp till Torpet. Kanske stannar jag och Eloise där tills i morgon. Om vi gör det ska jag sitta ute länge och njuta av Augustis första söndagskväll.

Ha en Skön Söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0