Strilande väder i dag

Åh vilket härligt väder! Helt perfekt när jag ska jobba. men man kan ju undra om jag skulle tyckt lika om jag skulle gå de tre kilometrarna till jobbet:) 
Tur att det finns bil! 

                                        
                           Blommiga stövlar och tofflor... 
                     Helt perfekta fotbeklädnader när det regnar.......


Jag har två långa Grilldagar framför mig så regnet kan gärna få vara på besök nu. Men sen vill jag ha fint väder, så att vi kan fixa lite mer ute och naturligtvis så ska fönstren få sig en skönhetsbehandling.

Matchen blev inställd i gårkväll, motståndarlaget lämnade WO. Tråkigt. Men förhoppningsvis blir den av i allafall senare i veckan. Det känns bra!
Alltid kul när det händer nåt på byn där alla kan träffas, fika och surra lite. För att inte tala om barnen, de älskar ju att springa omkring, äta glass och lära känna nya kamrater. Eller bara att sitta och titta på världens bästa lagsport, enligt många....

I kväll har ju Stöde bortamatch, mot Matfors. Den missar jag ju, men man kan ju inte vara med på alla matcher:) Min kollega ska spela så det är ju bättre att jag jobbar.

Nu blir det en klassik påtår, lite snabbstök här hemma och så är jag snart på Grillen.

Ha en bra tisdag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0