Lördagsmys funkar också!!!

Fick sovmorgon i dag!
Så efter en kopp kaffe och en dusch var jag redo för ett pass på jobbet.
Men värre var det för Mats.
Han hade inte ens druckit upp sitt kaffe när  telefonen började ringa!
Måste ner till jobbet fast han var ledig:( 
Det hade blivit nåt problem där pga strömavbrottet tidigare på morgonen... Han skulle fixa listor till matchen också men det var problem med internet också.... pga samma orsak....Packa nödvändiga aterialjer till laget och hämta bussen låg också på hans lott i dag.
Det var bara underligt att det inte gick ett larm mitt upp i alltihop! Han har ju jour också.....Bussen var inparkerad och jag skulle snart börja jobba, då blev jag irriterad också!
Men jag hann till jobbet i tid! Puh...................

Så ikväll har jag & Mats ätit en en sen middag tillsammans. Den första den här veckan. Verkligen mysigt!
Med tända ljus och allt:)
Känns nästan som en dröm. En sanndröm. Hoppas vi kan göra det till veckan med:)

Så nu sitter jag här och bloggar, medans en av mina småsystrar vilar(snarkar) en stund på dagbädden i TV-rummet, i väntan på att hämta den yngsta av oss systrar, som är i stan på nåt jubileum.....
Mats har äntligen varvat ner, tror jag. Han kollar på en film nu i allafall.....

Så ha en fortsatt trevlig lördagskväll!



Kommentarer
Postat av: Linda

äh jag snarkar väl inte å dessutom var det bara en sån hära taktikvila ;)

2010-08-24 @ 23:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0