Ondagsfunderingar

Onsdag. Dagen mitt i veckan tycker man. Men det är inte riktigt sant. Det måste vara torsdagen det, om man räknar rätt. Eller kanske är lördag & söndag en och samma dag? Fast onsdag är ju mitt i vardagsveckan så kanske är veckan uppdelad i två perioder. Vardagsvecka och helgvecka? Men vad är då mitt i helgen? 

Hur som helst så är det onsdag i dag och det är grått och trist ute. Löven har inte börjat ändra färg riktigt än så det känns lite extra trist:(

Så nu blir det en påtår och lite fix innan jag drar iväg till jobbet.

Ha en bra onsdag!


Kommentarer
Postat av: Lena

skratt då är väl lördag mitt i helgen då, för fredag är nästan helg och nästan vardag....

2010-08-25 @ 13:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0