Julen är liksom över nu...

Onsdag förmiddag, åtta grader kallt ute och himlen är nästan lika vit som marken fast det är uppehåll....

Har varit uppe några timmar nu, passar på att blogga lite i pausen:)
Håller på att plocka ner julen i kartonger. Ingen mening att alla tomtar står framme och samlar damm. Jag brukar försöka vänta tills långt in i januari med detta, men plötsligt händer det, som dom säger.....

Jag har kanske hamnat i någon ny fas i livet.... Det som förut kännts så självklart och viktigt är inte längre så nödvändigt. Jag känner bara att jag ska göra som jag tycker och det som känns bra. För mig och de som finns omkring mig. Traditioner är fint att ha att luta sig tillbaka på, men lite variation mår nog de flesta bra av.

Så nu återgår jag till Julgransplundringen.

Ha en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0