Julen klappar snart på...

Nu är halvligger jag här och funderar på om jag ska gå upp och sova eller slå in några klappar till......

I dag var jag och Eloise till stan och julshoppade... hade tänkt åka till Birsta ett svagt ögonblick men vi stannade inne i stan. Det blev några bra inköp... och några mindre bra, men jag behöver ju något nytt jag med ibland:)
Eloise passade på att välja sin julklänning och naturligtvis blev det skor och smycken som passade till. Hon vet vad hon vill ha den damen!
Kylan verkar bitit sig fast, arton grader i stan men det kändes som det dubbla, att det småblåste gjorde ju inte saken bättre.

Väl hemma fick snabeldraken ta en runda i huset innan jag gjorde klar julköttbullarna. Lite Blossa blev jag serverad också, börjar längta till självaste julafton nu. Inte till maten eller paketen utan till dagen då jag bara ska vara! Det som jag inte hunnit med tills idag blir inte gjort, det finns helt enkelt ingen tid till det. Julen är nära nu och är snart över....

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0