Fredagsmys från morgon till kväll

Fredag med riktigt fredagsmys. Smågodis, chips,dip, coca-cola och idol. Jo faktiskt. Jag ser på Idol fastän jag inte brukar slå på den kanalen själv.....kanske har jag ändå alltid velat se och höra programmet:)
Mats jobbar i kväll men jag har ju sällskap av barnen och naturligtvis också katterna. Ända fram till dipskålen......
 
 

I dag har jag faktiskt fått en del gjort...bland annat så har jag målat några gamla brädor som ska upp i matrummet så att jag får plats med alla änglar......hämtat ett paket på Närköp som jag beställde i tisdags från Louise interiör...lagat en god middag (kokt potatis med Bacon a la garlic-cream), stickat pannlappar och haft kaffefrämmande. Dessutom har jag pratat en hel del i telefon......och en massa annat skoj. Plus sånt som är mindre kul. Nu är jag nog ganska frisk:)

Hade egentligen tänkt åka till Östersund på Jamtlis julmarknad med Eloise i dag. Vi ställde in den trippen på grund av flera faktorer: Jag har nyss varit sjuk,  det är ordentligt kallt ute och så har de ju den där ovälkomna parasiten i sina vattenledningar..... nej vi besöker Julmyset på norrsidan i morgon i stället. Hörde talas om att Tomten skulle göra ett besök där också, så det vill jag ju inte missa:)

 
Undrar om Limosin-parkeringen är ledig i morgon,
eller om den är upptagen av Släden?

Ha en fortsatt mysig kväll!


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0