Bara det inte blir plusgrader!

Måndag och rena rama vårvärmen, bara åtta grader kallt!!!!!!!

Tände det andra adventsljuset i går när vi åt våra saffransmunkar till frukost.
Sedan blev det julens bästa musik, Ainbusk Singers, på högsta volym, lite småpyssel och skön söndagsläning....avslutningsvis gick min mobil sönder så just nu är jag utan. Jobbigt. Förhoppningsvis får jag en ny snart, det är ju julafton om arton dagar......
Hade fixat adventstakarna till fönstren men de verkar inte vilja fungera, har lagt av en efter en.....men jag har ju några som fungerar, plus att jag har stjärnor i fönstren. Kanske kan det bli jul i alla fall.

   
Två ljus är nu tända. Snyggaste Saffransmunken. Skön söndagsläsning....

Min änglahylla är uppsatt och det blev superbra. Eloise är mindre nöjd eftersom hon inte når upp dit. Men det är kanske en baktanke av mig:)

   
PL;s skyddsängel i centrum, fint tycker jag. Teljushus lyser upp i mörkret...

I dag ska jag göra något riktigt kul!
Har tagit ledigt från jobbet några timmar för att först göra sista bodyscanningen och mätningen för i år!! Sedan åker jag direkt till Fritidsgården och har Hudvård och MakeUp med tonårstjejerna där. Har faktiskt inskaffat några nya nagellack också så hinner vi blir det Fransk manikyr också......
Nu blir det lunch! Det står en vaniljshake på bänken och väntar på mig:)

Ha en bra dag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0