Sköna underbara söndag!

Att regnet öser ner och det är kyligt i luften känns väl lite trist, men det är lite av Svensk sommar och den gillar ju jag. Vi får en väldigt bra anledning till att vara inomhus:)
Eloise & grabbarna ser på TV, leker och sitter vid datorn lite emellanåt.
De har faktiskt riktigt kul fast det regnar.....
Kattungarna trotsar och vill bara vara ute. Men de håller sig undan regnet.

 
Kussar ser på regn-TV.  I dag ligger vi tätt....

Jag smågrejar lite inne. Får passa på att göra sådant som jag "hoppat" över då det varit uteväder i flera veckor nu. Kanske ska jag börja med något kul projekt som jag har haft i tankarna en längre tid! 
Men då får väl Mats spunk när han kommer hem.....Så jag avvaktar lite:)

Jag tycker ju att söndagar ska vara lite speciella, lite av en slappardag eller en dag då familjen kan hitta på något skoj tillsammans. 
Så i dag ska vi slappa och äta lite lättlagat men ändå gott, tända en brasa i kaminen och slötitta på TV i kväll.
Lite ostbollar blir det också, tror jag....Det är ju sköna söndag! 

Ha en Skön Söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0