Sommarsolen har tagit en paus

I måndags blev det en annorlunda dag! Ingen morgonsol! Underligt......

Så i dag börjar Mats att jobba igen, efter tre veckors semester!
Men jag blev ledig idag, så nu har jag fyra arbetsdagar framför mig. Lagomt härligt....
Eloise har suttit här på morgonen och målat med vattenfärger medans jag gjort en del adnimistrativt arbete. Så nu blir det en snabbstädning och sen laddar vi för fotboll i Viskan i kväll. Ska faktiskt bli riktigt roligt, det är ju några veckor sedan det var match....


Veckans solstrålar!

Den här veckan är det Cruise som gäller!
På TV4+ klockan 22.00 visas varje kväll en Tom Cruise-film, helt perfekt!
I måndags såg vi Top Gun och i går kväll Vanilla Sky. I kväll visas Collateral, en thriller. Jag är ju inte så förtjust i thrillers men man måste ju bara se:)

Ha en bra sommardag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0