Nathans fjortonde födelsedag!

Har varit ledig några dagar nu och det har varit en hel del skoj. Förutom Mats fotbollskada då....

Var på Gardenparty i lördags. Mats Pokerkompis fyllde år och jag&Monke följde med dit. Jättetrevligt med grillat och drinkar och lagomt fysiska "lekar".  Vädret var perfekt och det tyckte nog Norrsidamyggen också:)

I måndags spelade Viskan mot Västra U i Nedansjö. Fick nästan ont i magen av tanken på att se denna match. Så jag frågade Eloise om vi skulle åka och titta på den eller åka ner på Bingon, hon ville åka ner till Bingon.
När vi kom hem från bingon möttes vi av en trist syn:(
Mats hade gjort illa foten på matchen och inte nog med det så hade Viskan förlorat också.....Verkligen en trist start på hans sommarsemester....

I går kväll var jag till Ewa och visade Partylite. Jättemysigt blev det med alla tända ljus i hennes uterum. Att regnet och åskan inte kunde hålla sig undan spelade ingen roll. Vi befann oss ju under tak. Ännu en sommarkväll att minnas.....

I dag fyller min "Lillkille" FJORTON år!!!!!
Så jag har grattat homom på Facebook, precis så modern man kan bli som mamma. Ska ge honom presenter och fira honom ordentligt om ett tag....
På eftermiddagen åker han och jag ner till Gatufesten, han får vara med sina vänner och jag med mina.
Som det ser ut nu så blir det en kall dryck i sommarsolen innan det är dags att se och lyssna på en av mina idoler, nämligen Lisa Nilsson!!!!!!!!!!!!!

   
Min Lillkille som blivit längre än mig, fyller 14 i dag!


Min sambo stannar hemma med sin onda fot. Och vår dotter. Älskar er!
Nu blir det en sval dusch och lite ompyssling av växter, djur och människor här hemma.

Ha en fin och trevlig Lill-lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0