Godmorgon måndag!

Godmorgon!
Vaknar tidig, solen är redan uppe. Vilken känsla!
Brygger kaffe och väcker datorn. Nu har vi lite tid att ta igen jag och min dator. Har ju jobbat på grillen nästan en vecka. I alla fall fem dagar:)

I lördags var det kusinträff för sambon och hans kusiner i Loböle. Jag kom dit efter jobbet, fick äta en massa gott och njuta av en fin sommarlördagskväll.
Fast vädret var regnigt och trist, med blåst och mörka moln, så hade solen brutit sig igenom i Loböle och förgyllde eftermiddagen och kvällen.
Barnen badade och det var tävlingar,lek och naturligtvis grillades det massor av gott!
En helt enkelt toppenträff!

 
Sommarens strandpremiär   Försommarsvalt naturbad

Idag är det måndag och det känns som om den här dagen kommer att bli mycket fin.
Jag ska ta med barnen till Fränsta på bangolfen. Där ska vi leka, spela och äta. Glass också förståss.
Men först måste jag ta hand om det jag inte riktigt hunnit med de senaste dagarna, men det är inget hinder för att hinna njuta av sommaren!

Ha en skön sommardag!

Kommentarer
Postat av: Nadia

Mysigt det lät! =)

2010-06-23 @ 11:12:48
URL: http://nadiaalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0