Kattlivat!

Solen har tagit ledigt idag.
Lite trist för alla som är lediga. Men det är inte jag!

Idag fyller en av mina småsystrar år. Henne firar vi imorgon. Monkes twins ska vi också uppvakta i morgon. Så imorgon blir det en riktig kalasdag!
Hoppas att solen tänker vara med också!

Var till Torpet i går kväll och drack lite kvällskaffe, det var en varm kväll men lite väl mycket vindar. Blåsigt=myggfritt:)

Här hemma leker fem kattungar vilda lekar, äter och går på kattlådan. Det är snart dax att låta dem flytta till sina nya hem, men jag har tre som inte har något nytt hem....

Ska snart få kaffefrämmande och sen är jag snart på väg till Grillen....



Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0