Solig tisdag

Jag måste vara helt besatt av solen.... Kan inte annat än bli på bra humör när den skiner på morgonen när jag vaknar.....

Igår kväll var jag till Viskan på fotboll. De förlorade tyvär med 1-2 mot Svartvik.....Men Linda och jag sålde glass i stora lass.....En jättefin fotbollskväll med fullt solsken.

Eloise var med Moster Ewa och Kusinerna hela dagen. De badade ute på badhuset, badade i poolen på torpet  och så avslutades dagen med ett kvällsbad i bakaret. Det var en helnöjd tjej som åkte hem med oss efter fotbollen. Lagomt trött och lagomt surrig......





Så nu har jag två arbetsdagar framför mig innan jag blir ledig, hoppas verkligen att solen inte tar ledigt samtidigt som mig....



Njut av solens besök idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0