Söndag när den är som bäst

Vaknade av en ljuvlig unges muntra morgonsång, inte lätt att somna om, utan kände mig som självaste Rönnedahl, fast något kvinnligare.
Det vackra vädret förstärkte vår mysiga söndagsfrukost. Tänk om det kunde vara så här varje morgon, vilken känsla!

Mats klippte gräset och Eloise & jag for in till stan. Vi var till Nadia & Linus. De bor på fjärde våningen och har en underbar balkong med utsikt över över Sundsvallsbukten. Där blev vi bjuden på Glass med chokladsås, saft och kaffe. Naturligtvis satt vi på balkongen, mysigt.

                                          
                                             Linus & Nadia

Efter middagen fick vi besök av familjen Blom. Barnen lekte och vi fick surra av oss lite. Nu börjar sommarkänslan verkligen infinna sig. 

Något speciellt Nationaldagsfirande blev det inte, men en skön söndag är ju en skön söndag iallafall!!!

Ska sätta mig ute bland myggen och njuta en stund av sommarkvällen. Måste ju ta vara på det jag längtat efter hela vintern.....


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0