Kvällskaffe på Stöde IP

Solen kom fram i kväll. Vackert!
Lite mysigt var det att jobba idag. Att stå inne i värmen från grillen och se regnet ösa ner är ju ganska behagligt. Men nu ikväll när jag kommit hem och Mats gjort en brasa i braskaminen så lyste solen upp bland träden utanför.

Var och såg slutet på P15-matchen nere på plan efter jobbet. Mats och Eloise var redan där och jag passade på att dricka lite kvällskaffe. Det blev oavgjort mot Söråker.

Rabarber. Det har jag inte i min trädgård, så jag blev väldigt glad när jag kom hem och såg att min mamma lämnat en bunt hemma hos mig. Så imorgon blir det rabarberkräm till lunch och kanske en rabarberpaj.....

                                   

Var ner till Monke och drack lite förmiddagskaffe. På deras nytakade uteplats. Helt suveränt. Nu kan inte regnet sätta stopp för våra grillkvällar i sommar. Eller våra kaffeträffar.

Det blir en lång sommar i år......... 






Kommentarer
Postat av: Nikita

hej!

du har vunnit första pris i min blogg

ett par valfria sandaler från Vincent shoe store!

maila mig på [email protected]

skriv vilka sandaler du önskar samt storlek,

skriv gärna ett andrahandsval ifall dem första skulle vara slut.

2010-06-10 @ 02:45:04
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0