Vecka 12 blir en riktig partyvecka!

Veckan inleds med Partylite hemma hos mig måndag 22 mars klockan 19.00. Massor av nya produkter och dofter har lanserats! Det blir en ljus kväll med max mysfaktor och naturligtvis gott kaffe med något mumsigt till.
Den 24 firar vi barnens dopdag, då blir det nog Tacos och glass med chokladsås.
På självaste våffeldagen, torsdag 25 mars klockan 19.00 är det Gangstar-party hemma hos Monika. Där kommer den nya vårkollektionen att visas upp, även där finns mycket nytt, speciellt kul är det om man har flickor då vårens färger går i rosa och gult. Men även grabbarnas kollektion är riktigt spännande, synd bara att de inte har Nathans storlek. Jag kommer att åka hem till Monika i god tid för att provsmaka kaffet redan innan visnigen börjar, jag är nästan säker på att det blir något gott hembakat till kaffet också för jag tror att deras nya kök är på plats då. Hoppas jag.
Sen fyller ju Eloise år på fredagen och då blir det säkert massor med tårta och annat gott. Finns det nåt godare än en riktig gräddtårta med vaniljkräm och jordgubbar? Hon önskar sig ett påslakan med prinsessor på och ett sminkbord, fast jag tycker att hon skulle önska sig en leksakslåda som hon kan ha under sin säng.
Veckan avslutas sedan med Johans födelsedag, så då åker vi till "Torpet" och äter mer tårta. Det blir nog en traktor eller lastbil i Johans paket, han brukar gilla sådana paket.
Så nog blir det Party vecka 12.


Kommentarer
Postat av: Nadia

inte mycket genusinspirerade texter.. tror Eloise får en traktor och Johan påslakan med prinsessor på :P eller finns det annat som lillasyster önskar sig? =)typ en ny tröja med världens bästa storasyster? :D

2010-03-03 @ 23:07:49
Postat av: Ann

Klart hon vill ha en ny tröja! Den vita hon fick i julklapp ser batikfärgad ut nu, och mitt tvättmedel var för klent för den hemgjorda tryffeln jag fick:)

2010-03-09 @ 19:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0