Fotbollskväll i Viskan

Ni ska veta vad Eloise och jag röjde idag!
Hennes rum är nu skinande rent igen, förhoppningsvis några dagar till.
När vi städade hittade hon igen sina svarta lacksor som hon köpte på loppis för ett tag sedan. Hon tog på sig dom och började stampa i golvet och så sa hon:
-Mamma, lyssna! Nu låter jag som Törnan!
Till er som inte vet så spelar han fotboll, kanske har hon hört honom gå innomhus i fotbollskorna. Jag vet faktiskt inte, men hon var stolt över att kunna låta som honom.

Mats bjöd på middag i dag. Pizza. Lady Diana blev det och den är så god, med bearnesås på så bara slukar man den. Älskar när han lagar mat. Bonusen är att det blir mindre disk:)

Så efter middagen for vi upp till Viskan, Eloise, jag och Mats. Han skulle nämligen stå i mål åt Viskan i kväll. Jag tycker det är så pirrigt när han är med. Vet inte varför, det är bara så.
Själv stod jag i kiosken tillsammans med Ewa och Nathalie. Eloise lekte med alla barnen, som vanligt. Det var en härlig kväll, fast en del tyckte det var lite kyligt. Men det var kvällssol och regnfritt.
Trots att Viskan förlorade med 3-1, så var det iallafall en trevlig kväll, tycker jag.
Läs gärna mer om matchen på http://www.pinnensblogg.blogg.se

 
Kioskråttor?                  Fotbollskamrater..


 
 Kaffet kanske värmde lite iallafall...

Imorgon är det match i Stöde. Fast jag kommer dit efter besöket hos Nikita. Nordljus har visning hos henne, spännande!

Har varit en bra måndag, fått en hel del gjort.
Ser fram emot en minst lika bra morgondag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0