Hej mitt vinterland!

Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder! Det är mottot på förskolan här. Men nu börjar jag fundera om det verkligen stämmer. Det hör inte till vanligheterna att jag vaknar en majmorgon och ögonen fylls med en sann bild av snö. Aprilväder. Det är nog vad det är. Tur att dunjackan och vinterskorna inte är undanplockade.



Lite tråktigt väder idag......

Kanske kommer solen och värmen på riktigt efter detta märkliga onödiga nedfall. Bilen blev ju lite chockad också, då den har sina fina sommardäck på sig. Men enligt reglerna så ska det ju inte vara sånt här väder efter 15 april. Så kanske har jag sett i syne och gnuggar mig i ögonen igen, mej nej varken mina ögon eller kameralinsen ser fel.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0