Ny vecka - IGEN!

En regnig majmåndagsmorgon och jag har precis skjutsat Nathan till skolan. Sen har jag 2 sjusovare på övervåningen, men det är ju faktiskt ganska skönt att få vara ensam en stund. Bara två arbetsdagar inplanerade den här veckan. På jobbet.
På torsdag kommer mina syskonbarn hit så vi ska nog hitta på nåt skoj då.
Två fotbollskvällar räknar jag med denna vecka, dels i kväll i Viskan och så på fredag här hemma i Stöde. Kanske blir det grillväder i helgen och då kommer det att grillas vill jag lova!

Kommer att göra ett inlägg lite senare om Tessans fest! Blev många foton kan jag tala om.


Startar en ny vecka med ett leende

Problemet med framtiden är att den ofta anländer innan vi är redo för den... Arnold H.Glasgow



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0