Ännu en skön söndag

Vaknade först av alla i morse! Gjorde iordning en kanna kaffe och läste Hemmabilagan som jag köpte igår. I den var det inte mycket att läsa denna vecka, men den brukar ju vara fylld med tips och ideér som lockar till förändringar här hemma. 
På förmiddagen planterade vi lite blommor, krattade och ordnade med lite annat ute. 
Vid tiotiden blev jag och Mats bjuden på en kopp te av Eloise i hennes lekstuga, väldigt trevligt, hon kan verkligen leka där! 
      

På eftermiddagen for vi (Jag, Mats & Eloise) till Birsta, äntligen, köplusten fanns inte riktigt men det inskaffades några nya ramar, innerkuddar och jumbovinglas och några saker till:)  Eloise köpte en leksak till katterna, först tyckte jag det var onödigt men hon stod på sig och sa att Katterna vill ha en ny leksak! Så naturligtvis fick hon köpa den. Innan vi åkte hem så åt vi middag på MAX, mest för den smälta cheddarostens skull, som är min favorit.


Vi hade tänkt gå ner till Bloms igårkväll, men med en supertrött tös så blev det tvärtom. Dom kom upp till oss. Vi hade det supertrevligt, som vi brukar! Gör ett nytt försök på fredag:)

Nu ska jag ägna kvällen till att slappa lite, som jag ju aldrig gör:)  En dusch, ett fotbad och en bra film med lite tilltugg. Katterna och Mats gör mig sällskap, det är jag ganska säker på, de har redan intagit sina positioner i TV-rummet..... 

Kommentarer
Postat av: Linda

det tycker jag du gör rätt i,njut och må gott

2010-05-02 @ 23:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0