En glad överraskning!

Så är denna söndag snart över.

Kom ett blomsterbud med en underbar ros idag! Från min äldsta dotter. Jag visste att hon hade inte möjlighet att komma i dag, så det blev en mycket glad överraskning! Tusen tack!



Mats hann med att se två fotbollsmatcher idag. Först for han till Viforsen och såg Medskogs-Viskan som resulterade i att Viskan förlorade. Sen kom han hem med middag, det blev en god PIZZA med bearnesås. Inte helt fel idag kan jag säga. När middagen var uppäten for han och Eloise ner på IP och såg Stödes damer besegra Selånger med 3-1. Så veckans kvot av livefotboll är nog med råge fylld.....


Själv fick jag besök av Lena, vi kollade på alla nya fina PartyLite produkter. Massor av fina saker! Måste bara ha! Eftersom det är mors dag i dag så blev det några inköp, längtar tills de kommer på posten!

  
Fågelbur till lekstugan.  Kopparlykta för votivljus & Tropisk gecko.

Så sammanfattningsvis så har det varit en skön söndag.
Väcktes av en pigg fyraåring i morse och morgonkaffet dracks på mammas altan.
Fick en vacker ros av Nadia och en god Pizza av Mats. Pysslade lite här hemma och fick trevligt besök av Lena på kvällskvisten. 
Vädret tillät även att vi kunde sitta ute och dricka kaffe medans vi frossade bland de nya härliga dofterna och exotiska hemmaccenterna. hel enkelt en skön söndag...

Så nu väntar ostbollarna, för en komplett söndag:)

Ta vara på tiden, medans tid finns, för tiden flyger iväg.....  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0