Solig start på denna vecka!

God morgon!
Vilken dag det verkar bli!
Sitter här med mitt morgonkaffe, funderar lite på vad som måste göras idag.
Disken och tvätten fixar ju sig inte själv så.... Men sen blir det nog en utedag tills jag börjar jobba på eftermiddagen. Har massor av utomhusprojekt på gång...

           
    Äppelträdet har massor av rosa knoppar...vackert 


           
 Syrénknoppar i solljus......även maskrosorna är vackra


Den här veckan har jag en hel del inplanerat. Natuligtvis ska jag jobba, men en kryssning med Cinderella på torsdag är nog veckans höjdpunkt! Den ser jag fram emot.


Så med Sommarsolen framme denna måndagmorgon, kan man inte annat än se en ljus start på denna vecka!
Låt den fortsätta så....

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0