Vinterbereder!

Så har snart en vecka bara flygit iväg. Hade några underbara dagar i husvagnen med Eloise. Mats hann vara där en natt han med:) 
Vi har fixat lite vinterdekor med granar och tall där. Tråkigt att mina varor från Jula inte hann komma innan vi for dit. Men nu står de i hallen och väntar på att bli transporterade till vårt vinterparadis.

Har varit ledig från Grillen den här veckan men det betyder ju inte att jag legat på latsidan hela tiden. En superbra PartyLite-visning har jag haft plus att jag hunnit med att städa en hel del här hemma också...det sistnämnda är ju lite trist men bör ju göras emellanåt. Tänkte faktiskt slippa stressa med det i december....för då ska vi bara göra roliga saker:) Som att baka lite gott och slå in fina paket.

Var på scanning i kväll och det blev både bra och dåligt. Vikten hade ökat sedan förra veckan men mina mått var betydligt mycket bättre än de var vid inskrivningen. Så nu måste jag börja träna!

Allhegonahelgen innebär jobb för min sambo och kanske vore det idé att starta träningen då. Måste bara komma igång och varför inte starta på en fredag?

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0