Söndag med sköna aktiviteter!

Denna sköna söndag började mycket bra och hoppas att den fortsätter så:)

Fick liksom sovmorgon i dag. Skönt. Morgonkaffet var också klart:) Gott!
Men sen fick jag klä på mig ganska omgående....Lämna Mats på jobbet och hämta Nathan i Boda....men nu myser vi på här hemma.
En stund till med söndagsmys, innan det är dags för Eloise att åka på teater och sen väntar en middag på Dinos.
Kan det bli mycket bättre en sådan här skön och solig söndag? Vem vet!!

Var på middag i fredags också...men det var ganska glatt...på vägarna! Så med lite trafiklägesvett och lite tur så gick det bra för mig i alla fall.
Tyvär så gick det inte lika bra för lilla lillasyrran...men de gjorde inte illa sig.

Funderar på vad det ska bli till lunch, kanske får barnen plättar och jag en jordgubbs-shake:)
Snabbt,enkelt och gott!


Ha en skön söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0