Snön ligger kvar....

11 grader kallt och mysfaktorn höjs betydligt här inne då.
Har skjutsat sonen till skolan i dag, han tyckte nog att han behövde lite extra sömn den här mogonen. Eloise och Mats verkar tycka detsamma eftersom de också snarkar på för fullt.....

Så här nere sitter jag med en kopp varmt kaffe och katterna ligger på sina platser efter sin delikata frukost bestående av deras favorit-torrfoder som vi handlar på Grenen.
En liten fågel sitter på fönsterbläcket och värmer sig, eller vill den tala om något för mig?

Jag är ledig från jobbet idag så det blir till att börja adventförberedelserna här hemma. Känns spännande. Har ju faktiskt införskaffat lite mera "julsaker" fast jag inte skulle......kan liksom inte låta bli. 

Ha en bra dag! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0