Fredagsmys

Fredagskväll....Eloise och jag har tänt en hel del ljus och gjort upp en eld i braskaminen.
Frukt, Chips och Coca-cola är kvällens snask. Kanske blir det en Glöggavsmakning lite senare....har ädelost men inga pepparkakor...

Förut i dag när vi var uppe och skulle röja lite sa helt plötsligt Eloise till mig:
-Vänta här du så ska jag göra en återvinningsbehållare!
Hon gjorde ingen, men det skulle nog behövas en till alla hennes leksaker.......

Så i morgon ska jag hämta en STOR kartong som hon kan lägga alla sina gamla leksaker i... nästan alla i alla fall. Min förhoppning är att hon kommer att lägga dit dem själv.....att det blir en del i hennes lek.


Lunchvy från köket en novemberdag.

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0