Jordgubbsfrukost

Så är det torsdag och halva veckan har gått....solen är stark i dag och försöker verkligen hitta hit!
Var upp till min syster i går eftermiddag/kväll och firade Olivia. Det var en riktig kalasbuffé uppdukad och kaffet smakade utsökt! Hon fick bla en CD-spelare och naturligtvis skulle den testas. Inget dåligt ljud i den inte....och det blev rena rama discot där ett tag. Det blev helt enkelt ett riktigt födesedagsparty!

I dag ska jag grilla hamburgare och göra en massa annat gott. Själv ska jag hålla mig till den kost som min kropp vill ha eller behöver sedan är det dags. Scanning. Kanske kan en liten burgare få slinka ner innan. Den är ju faktiskt nyttig om man väljer det bästa till..........och framförallt så är den god! Men nu blir det en jordgubbs-shake till frukost, den är riktgt god den med;)



Ha en bra torsdag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0