Det luktar frihet!

Är i Hassela i helgen, ja den är faktiskt inte riktigt slut ännu...:)
I går kändes det faktiskt som vår här. Solen sken och det var riktigt varmt. Vi satt ute och mådde gott. Gjorde Fransk manikyr. Småmyste eller rättare sagt helmyste!
Tänk att det kan vara så mysigt här....På en grusplan med en massa husvagnar med i rad.
Egentligen är det ganska fult här nu, men man vet ju hur otroligt vackert det blir bara snön kommer:)

Så nu får snön komma eftersom vi har fixat till det ganska bra och det finns faktiskt dom som vill åka skidor och pulka....Att jag inte hunnit med att göra allt som jag tänkt här i helgen spelar ingen roll, här har vi semester och här finns inga måsten!
Jo förresten, mat är ett måste här och då blir det ju lite disk, men det är ju bara så gott!

I går skulle vi gå ut och titta på när ett Spiketält skulle lossas till en vagn i närheten, då sa Eloise när vi kom ut:
-Åh, det luktar frihet!
I bland undrar jag hur hon kan komma på att säga så sanna ord, det är ju faktiskt så det känns här, men jag har aldrig tänkt att frihet kan lukta......


När jag vaknade idag strax efter klockan sex så var det lite ruggigt ute, men jag kunde se hur solen var på väg upp i horisonten. Så jag kan inte annat än tro att vi får en skön start på en skön söndag här!

Ha en skön söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0