Varför är himlen orange?

Har faktiskt haft fullt upp i några dagar, så har helt enkelt inte haft tid eller rättare sagt så har bloggen och internet inte varit prio ett!!!!

Var på WIF´s avslutningsfest i lördags och det var faktiskt riktigt roligt. Runt tretti människor som gillar party samlades i klubblokalen och hade trevligt. Smörgåstårta, musik och musik....för kvällens bonus stod en riktig partyprins som bjöd oss på en liveshow med mycket känsla och mycket smakfulla låtar. Lyckad fest!

Den sköna söndagen började med en härlig välbehövlig sovmorgon, sedan en frisk promenad till lillasyster som fixade en riktigt god frukostbuffé. Väl hemma blev det lite sköna söndag och vi åt kokt potatis med älgfärsbiffar till middag. Söndagen avslutades med två filmer som legat länge i ett skåp och väntat på att bli sedda:) Lavendelflickorna och Den vita masajen. Jag höll mig vaken i allafall så de var nog ganska bra.......

Så nu är det måndag och en ny vecka har börjat, igen.....Hoppas verkligen att den blir som jag tänkt då jag har en del roliga saker som jag ska göra.....Med lite positivt tänk så ska det nog bli så!
Tidigare den här morgonen när jag och Eloise åt frukost satt vi och beskådade den vackra himlen. Hon undrade varför den har en sådan vacker färg. Så jag lovade att ta reda på det....Det är viktigt att hon får rätt svar, för hon verkar komma i håg allt och hon vill verkligen veta......


Morgonfoto. Vy från vår farstusvist.....


Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0