Mysigt värre i kväll!

Sitter och myser i husvagnen nu! Eloise och jag ska vara här i helgen och bara softa. Just nu lyssnar vi till regnet som slår mot vagnen. Tur att vi slipper gå ut:)

Veckan blev minst lika hektisk som jag förutspådde....Tandläkaren var sjuk i måndags så det slapp jag. Ja resten av mina inbokade aktiviteter var ju bara skoj!!!
PL-mötet i tisdags gav mig mer PL-energi och nu ska jag försöka nå mina mål!!!

På onsdagsförmiddagen gjorde jag ett besök till Tant Grön. Den nya frissan i Stöde. Hon fick klippa av en hel del av mitt hår och jag blev helnöjd. Ja jag blev så nöjd att jag bokade in tid för att göra slingor redan på torsdag. Så klockan åtta på morgonen satt jag där igen. Resultatet blev helt enkelt perfekt! Så jag ger min nya frissa högsta betyg.
Direkt från frissan till Grillen för att jobba några timmar.
Scanning som visade positivt resultat igen hann jag också med.
Dagen avslutades med ett mässbesök på Nordichallen tillsammans med Anna. Vid midnatt var mässan med middag och underhållning slut och det var nog jag med:)


Tommy fick stanna hemma med sina kattflickor den här gången...


Så idag känns det helt perfekt att få åka på en minisemester med Eloise. Efter fyra intensiva dagar med jobb och nöjen.............

Nu blir det fredagsmys!

Ha en fortsatt mysig fredag du med!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0