Langosafton

Har haft en rikigt bra dag idag! Trots det trista vädret:(

Slutade redan klockan fyra, så det blev en extra omgång med snabeldraken innan de dansande tonårstjejerna kom hem. Emmas kompis är ju allergisk mot våra kära husdjur.....men med kattförbud i sovrummet och en dos medicin så går det faktiskt ganska bra. 
I  kväll blev det Langos till kvällsfika, riktigt gott!!!!
Eloise fick också stanna uppe lite längre i kväll, att fira Lill-Lördag med Emma & Nathan är ju något hon inte vill missa:)

Nu har alla barn och ungdomar gjort kvällstoalett och gått upp för att knyta sig.
Själv passar jag på att sitta vid datorn och roa mig....men känner mig faktiskt ganska trött jag med...fast det går nog över snart, eller så gör jag som de unga:)

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0