Måndag-en dag då allt kan hända!

I dag är det inte någon ordinär måndag. Ingen kaffeblogg blev det, men väl en om min ångest jag haft den senaste tiden.....
Så ett eftermiddagsinlägg känns rätt.
Dagen började faktiskt mycket bra. Kaffet var klart när jag steg upp. Gott! Sen var det dags.
Innan jag började jobba på Grillen i dag, så gjorde jag det. 
Sade upp mig från min fasta komunala tjänst på sjukhemmet.
Det känns så bra.
Visst har det varit ett bra jobb, men tiderna förändras. Jag förändras också.
Kanske blir det vården igen, men inte än på några år. 

Nu ska jag ha en bra måndagskväll och verkligen sova gott i natt!

Carpe Diem
, ett citat som tål att användas ofta.......

Ha en bra måndagskväll du med!


Kommentarer
Postat av: Marianne

Ja Ann, det är ju alltid svårt att säga upp ett fast jobb i dessa tider, men jag är övertygad om att du gjort ett rätt beslut för din del.

2010-09-20 @ 17:20:38
Postat av: Nikita

ojj där ser man :O men bara det känns bra för dig så !! =)

2010-09-20 @ 18:13:21
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis

2010-09-20 @ 21:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0