Kaffet smakar extra gott idag!

En riktigt ruggig torsdagsmorgon. Brrr. Men det är då det smakar extra gott med varmt kaffe;)
Har skjutsat alla ungdomar till buss och skola.
Det känns så bra när de är hemma. Det blir liksom mer liv här då. Det gillar jag.  

Eloise är fortfarande sjuk. Blev tvungen att ge henne alvedon i gårkväll. Supp. Hon hade +40.9C. Hon kände själv att det var bra med medicin, men alvedon är fortfarande något som hon inte gillar.
När min mamma var hit i går eftermiddag så ville Eloise att de skulle åka till stan.
-Det kan du göra om du tar alvedon först, sa jag.
-Nä,men jag har slutat att åka till stan, svarade Eloise.
Hon har svar på allt.....

Jag fick en massor av härligt yllegarn av mamma i går. Så nu kan jag sticka massor av sockor!  

På eftermiddagen ska jag i väg på Bodyscan. Ska bli interessant att se om det är samma värden i dag. Jag har ju inte börjat med det nya tänket ännu när det rör min vikt och hälsa.
Efter det så blir det PL enhetsmöte på Scandic. Jag och en kollega ska göra i ordning ett visningsbord. Det ska bli kul!

Jag hoppas ni får en trevlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0