Fredagsmys med Tom Cruise

Fredag, yippie!!! Eller..?
Regnet där ute är inte speciellt kul. Men det är kanske lika bra, så att Eloise och jag kan stanna inomhus med gott samvete.
Hon är mycket bättre nu, på morgonen. Hennes humör är inte på topp, men febern är förhoppningsvis borta.


Mysigt med kudde och tutte när man är trött och sjuk.....

I dag ska vi stanna inne och städa! Fixa lite med fönstren, brukar vara riktigt roligt bara jag kommer i gång...
Lite gott till middag ska vi också ha, Eloise, Nathan & Jag. Mats jobbar i kväll, men han blir inte utan för det.
I kväll blir det Idol och sedan blir det Född den 4.e Juli, men först ska vi se Tingeling tillsammans med Eloise.
En riktigt mysig fredagskväll som jag ser fram emot.


Ha en riktigt mysig fredagskväll!!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0