Skön söndagsmorgonsol !

Dricker mitt söndagsmorgonkaffe och lyssnar till Eloises muntra lek. Hon är verkligen frisk nu! Leker och sjunger precis som vanligt. Underbart.
Det känns extra bra eftersom jag åker bort i kväll. Till Ullared, närmare bestämt! Ska bli riktigt kul. Fast jag tror inte att hemresan blir lika rolig som sist vi var dit;)
Men det spelar ingen roll, eftersom det är en shoppingresa vi ska på:)

Så idag slutar jag redan klockan fem! Det är också skönt....Så jag hinner umgås med barnen och sambon en stund, sova någon timme och sedan är det avfärd.

Monke och jag skulle hämta en takbox i går kväll:) Nog för att vi klarar det mesta, men i bland händer det att även vi går bet, fast inte ofta!
Så vi stod där i mörkret och försökte förstå hur den fungerade, om vi fått ner den kanske det gått, men det var som sagt kolsvart ute! Så om vi har tur så får vi lite assistans av någon som kan....det vore ju bra, och snällt.... och...  jättesnällt.....



Eloise var och lekte hos Blommorna i går när jag jobbade. Hon hade jätteskoj.
Det är lycka att ha vänner som Bloms.
Efter en dags lek där fick hon vara hemma med Nathan tills jag slutade. Hon tycker det är skoj att vara barnvakt till honom.....;)

Eftersom Nathan ställer upp och hjälper till lite extra i helgen så ska han få en riktigt bra belöning. Tog och beställde några biljetter till Volbeat som han ska få. Vet att han vill gå på den konserten. Han ska få veta det när han vaknar idag. Så han får en skön söndagssuprise:)


Nu ska jag återvända till lite sköna söndagssysslor....

Ha en riktigt Skön Söndag!!!!!

Kommentarer
Postat av: Hej, Vilken grym blogg du har. Du får gärna vara med i min bloggtävling som du hittar på: http://prisa.se/2010/09/21/vinn-valfri-upplevelse-ifran-upplevelse-com/ Du kan vinna en valfri upplevelse ifrån Upplevelse.com Hoppas på din medverkan :) <3

Hej,



Vilken grym blogg du har. Du får gärna vara med i min bloggtävling som du hittar på: http://prisa.se/2010/09/21/vinn-valfri-upplevelse-ifran-upplevelse-com/



Du kan vinna en valfri upplevelse ifrån Upplevelse.com



Hoppas på din medverkan :)



<3

2010-09-26 @ 12:59:07
URL: http://prisa.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0