Min ljusnatt!

Nu är jag ordentligt mätt!
Min första riktiga middag sedan i måndags så naturligtvis måste det bli något extra gott!
Pastasnäckor med filé á la creme. Gudagott. Fast jag fixade middagen själv:)
Tiramisun blev pricken över i:et. Himelskt. Det blev lite kvar av måltidsdrycken, men den slinker nog ner lite senare, som sällskapsdryck...

Så nu inväntar jag skymningen så att jag får tända en massa härliga ljus! Men det är ingen panik, den här dagen får gärna vara några timmar längre än en vanlig lördag! Men jag är ju ledig i morgon med, så kanske blir det läggdags sent i natt, eller på tidig morgontimma....och då är det ju faktiskt Sköna Söndag!
Med noll planering tills på eftermiddagen....
Vad ska jag göra då tro? Kanske blir det en stadsresa typ:)
Men först lite hemmalördagsmys med en björkvedsbrasa, tända ljus och Grand Sud Cabernet.....

Hoppas ni får en lika mysig lördagskväll som mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0