Kanske blir det en dubbel i dag

Morgonsolen värmer så skönt in genom fönstren i dag! Nollgradigt ute än men det kommer nog att bli en riktigt fin dag:)

Ska ta en promenad ner till dagis med Eloise sedan innan det är dags att börja Grilla:)
Vill ju inte komma sent till jobbet i dag eftersom det är Cockosbollens dag..... om jag tar en promenad dit så kanske jag kan förtära en på förmiddagen och en på eftermiddagen..... om det finns någon kvar på em förståss... man kan ju hoppas:)
För att vara en lågkalori och laktosfri läckerhet så är den bara sååååå underbart god!

Funderar även på att hyra om filmen jag försökt sett två kvällar i rad - och somnat ifrån......
Om den är dålig? Nej men jag har bökat ner mig under en filt båda kvällarna och då tror min hjärna att det är dags för sömn..... måste nog ta en fundering med den rackarn;)


Nu blir det en sedvanlig påtår och lite hemmafix innan arbetsdagen sätter igång.

Ha en underbar dag!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0