Nu håller vi tummarna....

Ja då har sista sommarmånaden startat eller den första höstveckan..... det är nog samma sak.

Just nu ligger min lilla Eloise i sängen här brevid mig och sover. Hon har faktiskt varit upp och försökt orka leka två gånger idag. Hon ville ha en mjukglass också men orkade bara lite av den med.
Rätt som det är verkar hon riktigt pigg och helt plötsligt orkar hon inte utan säger bara till mig:
-Passa på att vila ögonen du med mamma. Sen somnar hon om.

Så nu hoppas jag att medicinen hon får intravenöst snart hjälper..... ...man är liksom helt trött på sjukdomar nu.
I natt blev det inte mycket till sömn för mig. Precis när ögonlocken var på väg att sluta sig över mina ögon larmade det..... sköterskan stod i samma sekund i dörröppningen för att se efter hur Eloise mådde. På förmiddagen kopplade de bort den men den står fortfarande kvar här inne...... undrar just om man ska få sin sömn någolunda tillfredställd i natt.

Men för övrigt är jag nöjd. De försöker verkligen hjälpa Eloise nu. Jag känner mig lugn trots oron....... jag VET att hon blir frisk!!!

Ha en fortsatt bra kväll!!!!

Kommentarer
Postat av: Nadia

Jag tycker att det medicinen hjälper. Skulle det inte hjälpa skulle hon inte orkat leka alls. :) Jag tror att Eloise kommer att bli frisk och att sjukvårdspersonalen hittar en logisk förklaring! kram på er!

2011-08-04 @ 19:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0