Kanske dags att skotta fram sommaren....

Typ 30 grader kallt ute i natt!!!! "Bara" 26 när jag steg upp, bör även nämnas att solen sken som på en sommardag också!
Kanske jag ska hjälpa Eloise idag. Att skotta bort snön, så att sommaren kommer fram. Hon säger att sommaren finns under snön. Ganska logiskt men lite väl kall luft för att hålla gräset grönt och mjukt........

I går fick jag recept på nässpray, så att jag kanske kan bli lite bättre, men förstår inte riktigt hur febern ska försvinna av den..... kanske om bihålorna blir rensade, men jag får fortfarande äta febernedsättande.... så nu har jag haft feber i fjorton dagar!!! Inte konstigt att kroppen inte orkar med riktigt.... sova är det jag gör bäst och mest nu :)

Jag for i alla fall in till stan och hämtade min nässray i går. Passade även på att äta en god två-rätters middag med min äldsta dotter, Nadia, på Källarkrogen. Sypermysigt! Tack Nadia!
Att det följde med en ny blus från Cubus hem blev en bra bonus:) Även H&M cosmetics fick ett besök av mig, lite hårspray och några andra produkter ville också med hem till mig.. så blev det och jag somnade ganska ovaggad i går kväll framför TV:n.

I dag blir det en lugn och skön hemmadag, ska bara ta det lungt eftersom jag säkert behöver det. Kanske ska jag köpa hem Pizza eller en Kycklingrulle till middag i dag, kan inte riktigt bestämma mig för vilket. Men jag ska ha en Kockosboll, om det finns nån kvar förståss.... hoppas!!!


Ha en riktigt underbar vinterdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0