Fredagsmys med Batman

Fredagskväll. Nollgradigt ute och idag kändes det som vår i luften. Katterna har redan tjuvstartat med mars-aktiviteterna, så kanske våren har startat nu :)
En riktigt mysig fredagskväll har vi här med chips, coca-cola och lite annat som hör till... Nathan har hittat igen en BATMAN-film som vi ser på och Eloise har redan gjort kväll.... Katterna är ute och Mats jobbar.... en näst intill ordinär fredagskväll med andra ord.




Jag har även blivit fri influensan, tror jag, har inte slutat med medicinen men känner mig ganska pigg.

Eloise har ju velat att vi skulle skotta bort snön så att sommaren kommer fram...men i går kväll sa hon:
- Mamma, vi kanske kunde ta min vattenkanna och tömma vatten på snön så att den försvinner?!
Hon längtar verkligen till sommaren den ungen. Sen kan man ju fundera över hur hon får alla ideér... de är ju inte totalt ologiska.

Tror faktiskt att jag ska passa på att fixa naglarna medans vi ser klart filmen.... Det är ju alltid bra med lite manikyr när man har ett arbete där händera tvättas ett oräkneligt antal gånger under ett arbetspass:)

Ha en bra fredagskväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0