Gott nytt år!!!!

Så har det blivit Tjugohundraelva.
Ett vackert fyrverkeri välkomnade det nya året här i vårt Vinterparadis i Hälsingland.
Vi skålade in det nya året med mycket gott rosévin Charmant. Nästan alla campare var ute och det var faktiskt riktigt skönt ute. Det hade slutat snöa. Med andra ord: En vacker Nyårsnatt!!!!
Det som var mest fachinerande tycker jag var alla ballonger som släpptes i väg upp emot himlen. Ett mycket fint blickfång, de är ljudlösa, bra för alla djur och små barn, dessutom kan man glädjas åt dem bra mycket längre än ett sedvanligt stjärmfall som oftast föregås av en ordentlig smäll. 
Så jag välkomnar det nya året och hoppas innerligt att det kommer att bli ett bra år, med mycket glädje.



Gott Nytt År till er alla!

Kommentarer
Postat av: lena

Hej hopp där i hälsinglands skogar! Det verkar som om Ni har det skönt, skoj skoj!! Du har ett super viktigt mejl från mig! Kramar från bankgatan

2011-01-01 @ 16:13:07
Postat av: Lena

jag igen... :-) ringer du mig är du söt?!

2011-01-02 @ 01:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0