Hollywood i fjol, Has Vegas i år!

Åtta grader kallt och solen skiner! Underbart!!!!!
Har fått en hel del gratulationer i dag. Jag har gett mig själv en födelsedagspresent: Ett par dagar i mitt vinterparadis! Tänkte lyxa till det och köpa hem Pizza i kväll om det inte dyker upp något annat förståss.
För ett år sedan hade jag ett superkul Party med Hollywood-tema så det kan faktiskt vara på sin plats att bjuda er på några bilder därifrån. Jag räknar inte med att träffa vare sih Marilyn eller Vivianne i kväll men självaste House tänker jag ta med mig:)



        

Det finns så många bilder, kanske ska jag göra ett Kalasinlägg, men det blir inte i dag. Många roliga minnen dyker upp när jag kollar på alla sköna bilder:)

Ha en bra dag, det ska jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0