Torsdag igen - GOTT!

Minus femton grader nu på morgonen.... inte precis sommarvärme inte men fyra grader varmare än i går.
När Nathan frågade hur kallt det var förut så kollade jag och såg tydligen bara femman....
-Men det känns ju askallt, sa han när vi gick ut till bilen... jo då, där visade tempen  -15C... så nog måste jag haft lite önskeseende när jag kollade inne...

I går var Nadia&Linus hem, vi åt en massa gott och jag passade på att fira deras födelsedagar.. Linus fyller ju på lördag och Nadia nästa söndag. Dessutom fick jag ett superfint paket med duschcreme och bodylotion av dem från just Body Shop.
Vad vi åt? Till förrätt gjorde jag en riktigt god Tomatsoppa med Räkor... den är superenkel att göra, klar på någon minut och dessutom otroligt god! Till varmrätt blev det Filé á la creme med glutenfria Pastaskruvar, också mycket gott... till dessert åt vi Prinsesstårta och drack en kopp varm Vit Mjölkchoklad.. tur att man inte äter så här varje dag:)

I dag blir det nog korv eller pannkaka här hemma.... jag jobbar till åtta i kväll så de får fixa middag själv..... Mats får låna köket i dag, jag lovar!

Hoppas kockosbollarna kommer till Kiosken i dag! Har längtat en vecka nu:)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0