Har lite husvagnsabstinens nu jag

Sagolikt fint ute. I dag har temperaturen varit som en jojo. Minus tjugotvå i morse och nu visar tempen på minus elva..... och snöat har det också gjort!

I dag fick jag en ordentlig sovmorgon, vaknade HALV TOLV!!!! Så nu är jag pigg och sugen på att hitta på något. Men Eloise sover och Mats ska i väg tidigt i morgon...   så jag får väl ta och göra något som inte stör de som ska sova.... sticka strumpor eller nåt:)

Hade tänkt tillbringa helgen i Hälsingland, men det finns liksom lite att syssla med här hemma med. Så kanske åker jag dit till helgen istället. Hur som helst så ska jag fira min födelsedag om två veckor där. Så det så!


Mats & jag blev fotade av Eloise när vi firade förra veckan:)

Ha det bra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0