Sommar och sol - Härligt!

Det har passeat några hektiska men fantastiska veckor sedan förra blogginlägget.....

Vi har en underbar sommarvärme nu och jag hoppas verkligen att den fortsätter. Nu är jag nämligen ledig i NIO dagar!!!!!

Jag kommer att skriva ett inlägg om Side-resan lite senare.... ska samla i hop alla underbara foton först.

Mats har varit ledig några dagar nu och jag har naturligtvis jobbat, men vi har faktiskt haft flera trevliga kvällar med otroligt väder och otroliga vänner:)

Min dröm om att åka till London och julshoppa kanske slår in i år, äntligen!!!!

Eftersom jag bloggar på en måndag så lägger jag ut min måndagslista:)

Så i dag är det måndag och jag är glad för att:
-Sommarvärmen är här!!!!
-Jag ska vara ledig i NIO dagar och nätter!!!
-Jag har en fantastiskt underbar familj!!!!!


Ha en skön sommarkväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0